Scan en herken automatischal jouw bonnen en facturen

Bespaar tijd en geld door het slimmer en sneller verwerken van je bonnen en facturen binnen de administratie.

Baseconewat het doet

Basecone is een scan en herken oplossing die ervoor zorgt dat de bonnen en facturen die je per mail ontvangt, geautomatiseerd in de boekhouding komen. Door middel van deze oplossing kan je zelf eenvoudig je bonnen fotograferen (vanuit een app) en naar de administratie doorzetten. Ook is het mogelijk om alle facturen van leveranciers door te zetten naar een specifiek mailadres wat weer gekoppeld wordt aan de administratie. Daarnaast herkent Basecone de factuur en de leverancier en doet op basis daarvan een boekingsvoorstel, wat jou veel zoekwerk, tijd en geld bespaart. Wil je graag altijd en overal inzicht in de financiële administratie? Basecone biedt een krachtige en efficiënte oplossing en koppelt rechtstreeks met je boekhoudpakket.

Baseconewat het oplevert

Snellere verwerking van bonnen en facturen door automatische verwerking in jouw administratie. Hierdoor bespaar je veel tijd en daarmee geld. Een continu bijgewerkte boekhouding, beter inzicht en lagere kosten, hoe fijn is dat?!

> 0 %
efficiënter

Direct je bonnen inscannen en doorsturen (via de app). Documenten worden opslagen in een digitaal archief waarmee je tot 10 jaar altijd en overal terug kunt kijken en je geen bonnen of facturen meer kwijtraakt. Ook kan je facturen eenvoudig rondsturen en goedkeuren en direct boeken in de administratie.

> 0
uur per maand

Tijdsbesparing doordat je veel gemakkelijker de bonnetjes verwerkt. Daarnaast bespaar je tijd vanwege de automatische boekingsvoorstellen en het herkennen van de leveranciers. Wat het proces compleet maakt is dat ook je (inkoop)facturen automatisch naar de boekhouding verstuurd kunnen worden.  

> 0 %
efficiënter
> 0
uur per maand
Baseconeimplementatie

In de eerste instantie plannen we met jou een intake en demo om samen te kijken wat je nodig hebt en wat het beste past. Daarna pakken we samen de voorbereiding op, denk hierbij aan het aanleveren van logo’s en nodige stappen binnen je administratie. Wij verzorgen de volledige implementatie, waarna we je meenemen in het proces van de livegang en helpen we je op weg in je nieuwe werkwijze.

Baseconekoppelingen

Basecone koppelt eenvoudig met de grootste online boekhoudpakketten. Op een eenvoudige manier zorgt Basecone ervoor dat jouw boekhouding op orde is en dat je beter overzicht en inzicht hebt.

Staat jouw boekhoudpakket er niet tussen? Laat het ons weten, dan kijken wij wat mogelijk is.