Gun jezelf de meest complete softwareop het gebied van debiteurenbeheer

Krijg sneller betaald en verbeter je klantrelaties met minder werk, minder zorgen en meer
controle

Paytwat het doet

De debiteurenbeheer software van Payt maakt het mogelijk om facturen en herinneringen volledig automatisch te versturen. Vanaf de eerste factuur tot de laatste aanmaning. Payt herinnert debiteuren op structurele wijze aan de openstaande facturen. Je bepaalt zelf het proces, de doorlooptijd en de manier waarop je een klant herinnert aan de openstaande factuur.

Payt brengt ook structuur in de communicatie met debiteuren. Zo zorgt de continuïteit van de correspondentie voor duidelijkheid. Hebben klanten een vraag of opmerking over de factuur? Dan faciliteert het communicatieplatform van Payt de dialoog, doordat je op factuurniveau met klanten van gedachten kan wisselen. Zo kan je achterhalen waarom een klant zijn of haar factuur niet betaalt, en daar adequaat op te reageren met bijvoorbeeld een geautomatiseerde betalingsregeling.

Paytwat het oplevert
0 dagen
eerder betaald

Tot 10 dagen 30 % snellere betalingen door de consistente automatische opvolging van facturen en het aanbieden van verschillende betaalmethoden zoals iDEAL. Hierdoor zie je gelijk een aanzienlijke verbetering in het betaalgedrag van uw klanten.

0 %
betere klantrelaties

Je ziet in één oogopslag wat het openstaande saldo is, in welke fase van het facturatieproces een klant zich begeeft en welke facturen actie vereisen. Managementrapportages uitdraaien of een dossier overdragen, eenvoudig genoeg. Zo heb je grip op je debiteurenbeheer.

0 %
tijdsbesparing

Door de automatisering van herhalende administratieve taken, zoals het nabellen van klanten en het sturen van herinneringen, kun je je tijd besteden aan de facturen en zaken die écht aandacht nodig hebben binnen je bedrijf.

0 dagen
eerder betaald
0 %
betere klantrelaties
0 %
tijdsbesparing
Paytimplementatie

In de eerste instantie plannen we met jou een intake en demo om samen te kijken wat je nodig hebt en wat het beste past. Daarna pakken we samen de voorbereiding op, denk hierbij aan het aanleveren van logo’s en nodige stappen binnen je administratie. Wij verzorgen de volledige implementatie, waarna we je meenemen in het proces van de livegang en helpen we je op weg in je nieuwe werkwijze.

Paytkoppelingen

De diensten van Payt zijn eenvoudig te koppelen met meer dan 600 boekhoudpakketten en CRM systemen. Zonder dat je iets hoeft te doen, haalt Payt dagelijks relevante informatie op uit jouw pakket. De software herkent automatisch naar welke debiteuren de facturen verstuurd moet worden en op welke wijze. Ook koppelen we met verschillende integratiepartners zodat we meer oplossingen kunnen bieden voor debiteurenbeheer.

Staat jouw pakket er niet tussen? Laat het ons weten. We kunnen bijna ieder pakket koppelen.